מגיש חדשות וכתב השטחים של חדשות 2.
מי שצמח בציונות הדתית הרחק מעולם התקשורת והפך בתוך שנים ספורות לאחד הפרצופים והשמות הבולטים בקדמת הבמה החדשותית.
חדד החל את דרכו כקשב ותחקירן, במסלול שלא עבר בגלי צה"ל, וסיקר לאורך השנים שורה של תחומים בהם צרכנות וכלכלה, דתות וחרדים וכיום משמש ככתב חברת החדשות בשטחים. לאורך השנים פרסם כתבות רבות, תחקירים וגם מאמרים בעיתונות הכתובה ומגזינים.
לצד היותו כתב מגיש חדד שורה של תכניות בחברת החדשות בהן מהדורה ראשונה והתכנית הכלכלית, וכן בגלי צה"ל, ונחשב לפנים החדשות של עולם התקשורת הישראלית. במשך השנים צבר מוכרות רבה בשורה של אירועים חדשותיים גדולים ונקודות ציון שאותם הגיש בחברת החדשות. משידורים מתגלגלים בתקופות לחימה ופיגועים, דרך מותו הנשיא שמעון פרס ועד הזכייה באירוויזיון.
מהידיעה הראשונה עד העלייה לשידור. אחורי הקלעים של שידורי החדשות בישראל: מפיגועי טרור, חקירות, צווי איסור פרסום, ועד זכייה באירוויזיון באמצע הלילה: מתי "פורצים לשידור"? מי מחליט מה חשוב מפסיק לקטוע את השידורים לטובת משדר מתגלגל? מה מותר להגיד? מה לא אומרים למרות שיודעים? על המתח המתמיד בין זהירות ואחריות לחתירה הבלתי מתפשרת להביא לצופה את כל המידע החם בזמן אמת, אך בזהירות הנדרשת. האם יש ערך בהסתרת מידע בעידן הרשתות החברתיות, בעידן הווטסאפ, שכל אירוע מתועד מארבע זוויות עוד לפני שהתרחש? ומה הרלוונטיות של צנזורה וצווי איסור פרסום בעולם שבו כל טלפון נייד הוא סוכנות ידיעות של איש אחד.
יש דבר כזה? האם הערך הזה עוד קיים כשלכל עיתונאי יש עשרות ומאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות שרק רוצים לדעת מה הוא חושב, באמת? למה כל כך חשוב לצופים לשבץ את מי שהם רואים על המסך לתבניות של ימין ושמאל, דתי או חילוני, חמוץ או חמוד. ולמה באותה נשימה זה גם מה שהופך לסעיף הביקורת וכלי הניגוח העיקרי נגד אותם עיתונאים. המחיר של הכנסת עמדות ודעות אישיות, והאם יש עדיין ביקוש לדיווח עובדתי ויבש. על עיתונאות מחנאית, כשהעיתונאי הוא דמות בעלת משקל. בין הפרשן לריפורטר. כשהעיתונאים הפכו לסיפור בעצמם.
הסמארטפונים והרשתות החברתיות מציפים אותנו בכל שעות היום בכמויות בלתי פוסקות של מידע חדשותי, חלקו מגיע מותאם ישירות לטעמנו האישי ולתחומי העניין שלנו. אתרי חדשות, עמודי עוקבים של כלי תקשורת, של עיתונאים, אז איך נותנים לצופה סיבה להתיישב מול מהדורת החדשות המרכזית בשעה שמונה בערב ולהרגיש שרק כאן הוא יקבל את מה שלא ימצא בשום מקום אחר. על האתגר העיתונאי בעידן עתיר מידע, ואיך בדרך לרייטינג המיוחל שומרים על סדר יום חשוב ולא רק מעניין.
המקורות, האינטרסים, יועצי התקשורת, המרוץ לראשוניות ובלעדיות. איך נראים אחורי הקלעים של הסיפורים שהופכים לכתבות והתחקירים שכולם ידברו עליהם. איך מגיעים לסיפורים? כמה זמן לוקח להכין כתבה? איך עורכים תכנית? מה נכנס ומה נשאר בחוץ? איך שומרים על האיזון בין החשוב למעניין? עד כמה החדשות בישראל מצליחות לשנות מציאות ושיח ציבורי? ומה הכי מעצבן את הצופים…
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, זוגיות
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, כלכלה, עסקים ומנהיגות, מופעים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: הנחיית אירועים, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הנחיית אירועים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הנחיית אירועים, הרצאות לנשים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, בתי ספר, חזרה ללימודים ולבתי ספר
מרצה בנושאים: הנחיית אירועים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות להורים, ילדים ומשפחה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, חזרה ללימודים ולבתי ספר
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הנחיית אירועים, יום הזכרון לרצח רבין
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, כלכלה, עסקים ומנהיגות, מוטיבציה, מצוינות והעצמה