בהרצאה תספר על מה שהספיקה ללמוד ולהכיר על הזנות בישראל, על הקשיים העומדים בפני נשים המבקשות לצאת מהזנות ועל מודל הפעולה שגילתה שעובד וגם על הדרך, ההתלהבות והקשיים בהקמת מיזם חברתי שהוא כל כולו הוקם באהבה ומהלב.
בהרצאה נבחנות זירות המדיה קולנוע, תקשורת ופרסום תוך הבאת דוגמאות עדכניות ומרתקות ביחס לאופן בו מוצגות בו נשים (אם בכלל). אני שואפת להעניק לשומעות ולשומעים פילטר דרכו ניתן להבין מהן הנורמות המועברות לצופות ולצופים ביחס לנשים, אילו ייצוג הן מקבלות, מה הן נדרשות לעבור בשביל להתברג באותן מדיות ומהו המחיר על חריגה מהגבולות שמוקצים להן.
אנו חיות וחיים בעידן בו לנשים בעולם המערבי ישנן זכויות רבות שלא היו בעבר ושנשים בחלקים אחרים של העולם לא זוכות להן: לנהוג, ללמוד, להנהיג ולנהל. אך אי השוויון ממשיך לתת את חותמו ברבד משמעותי, יומיומי וכמעט בלתי מובחן: השפה. בהרצאה תבחן השפה, מקורותיה, השימושים השונים שלה בחוק, בסלנג, ואף בקללות בהקשר המגדרי. בנוסף לכך תוצג אלטרנטיבה לשימוש הוגן יותר בעברית (בדיבור?)
בשנים האחרונות חברות רבות בארה"ב גנזו קמפיינים מעט אחרי שעלו בשל היותם סקסיסטיים וגם במחוזותינו ישנן יותר ויותר דוגמאות מסוג זה. בעולם הפוליטיקלי קורקט של היום כבר צריך לשים לב לא להסתכן ולפגוע ברגשות אוכלוסיות שונות, משום שמוטיבים פוגעניים נוטים להיחקק בזיכרון הצרכני. קמפיינים כאלו יכולים לעורר בערה ובאז בטווח הקצר, אך לאורך זמן האפקטיביות שלהם בשל תכנים שמכילים מסרים שליליים כלפי נשים. בהרצאה תוצג סקירה על המוטיבים המרכזיים הנוגעים לאופן בו נתפסים גברים ונשים ויוצגו דוגמאות של זן חדש של פרסום שחורג מהנורמה ומושך תשומת לב במובן ההוגן של המילה.