ההרצאות של שלומי לחנה, מעבר להיותן חוויתיות , נותנות פאן מקצועי וערך מוסף אמיתי למנהלים ולעובדים. ההרצאות נבנות כהרצאת בוטיק ומותאמות למאפייני הארגון צרכיו ומטרותיו .
מרצה עם ניסיון של מעל 25 שנה במגזר העסקי, מרצה במוסדות אקדמאים מובילים במגוון תחומים הקשורים לתחומי הניהול ,היזמות השיווק והשירות. ההרצאות המצולמות שלו משמשות אלפי בעלי עסקים וסטודנטים בתהליך הלימוד של העולמות הניהוליים והעסקיים .
ההרצאות המועברות מאוד פרקטיות ויישומיות וכמובן חוויותיות דרך שימוש בסרטונים ודוגמאות מהארץ ומהעולם .
בעברו שימש שלומי לחנה כמנכ"ל בקבוצת אלון ( הקבוצה הקמעונאית הגדולה בישראל ) ,כמנהל שיווק ומנהל מסחרי בחברת ויזה כ.א.ל.
בנוסף להיותו מרצה מוביל באוניברסיטאות ומכללות בתחום השיווק משמש שלומי לחנה כיועץ אסטרטגי ושיווקי לחברות מובילות המעוניינות לפתח את הפעילות העסקית שלהם כמו גם חברות הזנק ( סטארט אפ) .
חבר בלשכת היועצים העסקיים והניהוליים בישראל.
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור כל עובד הינו העברת מסרים בצורה אפקטיבית בינו לבין אחרים.
כיום כמעט כל עובד בארגון נדרש להציג נתונים, סיכומי פעילות, רעיונות חדשים או מסרים ותכנים אחרים. מסרים אלו יכולים לעבור בצורה מילולית,בלתי מילולית, כתובה או על ידי בניית פרזנטציה והצגתה מול קהל.
היכולת להעביר מסרים בצורה יעילה ומעניינת תוך שימוש בשפת הגוף הינה מיומנות חשובה מאד בעולם העסקי והיא אינה נחלתם של דוברים מיומנים וכריזמטיים בלבד – ניתן ללמוד ולתרגל כיצד להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ומוצלחת. הרצאה זו תעסוק במיומנויות הנדרשות לצורך שכנוע והעברת מסרים יעילה דרך פרזנטציה תוך דגש על שפת הגוף ומרכיבי התקשורת הבלתי מילולית .
מהם מאפייני היזמים המוצלחים ? מה בין יצירתיות חדשנות ויזמות ? מהם הגורמים המרכזיים שהפכו את מדינת ישראל למובילה בתחומי היזמות והחדשנות עד להכתרתה כמדינת סטארט אפ. בהרצאה קולחת ומעשירה נטווה החוט המקשר בין עולם היזמות העסקי לצמיחתה המטאורית של מדינת ישראל ב 70 שנות קיומה . נכיר את היזמים הגדולים בעולם ובישראל ונתמקד בגורמים המאפשרים לכל ארגון להפוך להיות חדשני יוזם ומוביל
זירת ההמחרה הפכה להיות מרתקת מאוד בשנים האחרונות בעיקר לאור העובדה כי נמצא שמחיר המוצר אינו דבר ניטראלי .
מחיר המוצר עשוי להוות אינדיקציה לאיכות המוצר. הרצאה זו תעסוק בהשפעות הפסיכולוגיות שיש למחיר המוצר , נשמע מהי תפיסת המחיר , האם יש מחיר הוגן , יקר מול זול ,השפעת מבצעים, והכל דרך דוגמאות אקטואליות כמו מחאת הקוטג’, השקת האייפד ,אפקטים שונים בזירת המחיר .
הרצאת חובה לכל אדם .. ולא רק לעובדים
מחקרים מראים כי מעל 70% מהחלטות הקנייה מתקבלות בנקודת הקנייה עצמה .
אז מהם הסודות הקטנים והגדולים העומדים מאחורי ההצלחה של המשווק לגרום לנו לקנות יותר ? איך גודל המרצפות קשור לעניין ? מהו אפקט “חיכוך האחוריים” ? מה ההבדלים בין תהליך קנייה של גברים לנשים ? מדוע כדאי למקם את הבירות ליד הטיטולים ?
בהרצאה חוויתית זו נלמד על מגוון כלים בחלקם לקוחים מעולם הפסיכולוגיה המאריכים לנו את זמן השהות וגורמים לנו לבזבז יותר .
ההרצאות של שלומי לחנה, מעבר להיותן חוויתיות , נותנות פאן מקצועי וערך מוסף אמיתי למנהלים ולעובדים. ההרצאות נבנות כהרצאת בוטיק ומותאמות למאפייני הארגון צרכיו ומטרותיו .
מרצה בנושאים: בינה מלאכותית, הרצאות לנשים, חדשנות ועתידנות
מרצה בנושאים: השראה, זוגיות, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, חדשנות ועתידנות, כלכלה, עסקים ומנהיגות
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, כלכלה, עסקים ומנהיגות, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, השראה, חדשנות ועתידנות
מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, הגיל השלישי, השראה
מרצה בנושאים: הרצאות לנשים, השראה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות לנשים, זוגיות
מרצה בנושאים: הגיל השלישי, יום הזיכרון לחללי צה"ל, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: הרצאות לנשים, השראה, יום האישה 2024
מרצה בנושאים: הרצאות להורים, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: הרצאות לנשים, השראה, זוגיות
מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, השראה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה