הרצאה שהיא בעצם מופע הממחיש את המודעות לכוחה של שפת הגוף, היכולת לשיפור הביטוי האישי, קריאת המסר הסמוי הנמסר וליטוש השדר הנשלח. הרצאה מרתקת על הגוף כאמצעי ביטוי. מסרים שנובעים איכות הקול ושימוש בו, דמות ותדמית. ד"ר אסף מעלה טכניקות וכלים לשכלול התקשורת עם הסביבה. כלים להמסת עימותים והצלחת תקשורת בינאישית. מתן טיפים לאסרטיביות ושיפור יכולת השכנוע. מופע הרתק ומלא הומור.
באופן הומוריסטי התמקדות במסרים ובפערים שמאחורי תדמית ודפוסי התנהגות.
הרצאה המלווה במופע תאטרון בעל תפאורה ומוזיקה בנושא שרות לקוחות עם קובי אסף ויניב חיים. שרות לקוחות מוצלח אינו תלוי רק בידע טכני ובטיפול מקצועי. אלה מושפע ממודעות עצמית, כבוד לזולת, אחריות, מחויבות, מוטיבציה פנימית, שליטה ברגשות, אמפתיה ועוד. המופע מתמקד בבעיות השונות של שרות לקוחות ופתרונן.
במופע מעלים קובי ויניב קטעים וסיטואציות מורכבות הנובעות משרות לקוחות וע"י כך מבטיחים את השגת המטרה שהיא: "שרות לקוחות אידיאלי" זאת ע"י מתן כלים וטכניקות. "שרות בראש" משלב מופע מלא הומור עם הרצאה רצינית וכל זאת בשיתוף הקהל.
הרצאה בעלת אופי של מפגש חברתי בו מעביר ממחיש את מרכיבי המשחק כצורך קיומי של האדם בחיים- התאטרון הינם צורך קיומי יומיומי.
משפטו הידוע של שקספיר "כל העולם במה" משקף את העובדה שלכל אדם מספר מסכות.