מהם מקורות הכעס האנושיים?
מהם המחירים שמשלם האדם שאינו מצליח לשלוט בכעסיו?
מהם השיטות למודעות עצמית בעזרתן ניתן לשלוט בכעסים?
מהם הדרכים להפוך את הכעס מחסרון ליתרון? "כל דבר שמרגיז אותנו באחרים יכול להוביל אותנו להבנת עצמנו." (קרל יונג).
ההרצאה מתאימה לנשים שדואגות לאחרים ומוכנות להקריב את זמנן וכוחותיהן למען ילדיהן ובני משפחותיהן, יותר מאשר עבור עצמן.
בהרצאה תובהר הדרך להתייחסות אחרת לאורח החיים של הנשים, למי שקצה נפשה בריצוי האחרים, יחד עם תיאור מסע היחלצות מכבלי הצייתנות והקונפורמיזם לעבר 'גן העדן' האישי, בעזרת 'סולם הצמיחה האישית.'
הרצאה מיועדת בעיקרה לנשים (אך גם לגברים).
מהי הדרך להעניק משוב שלילי בונה, בלי שיפוטיות, ללא נזיפה, הענשה, או הטפת מוסר ולהגיע להסכמים חדשים בעזרתם ניתן להפוך את השגיאה כמנוף ללמידה וליצירת הרמוניה מחודשת ביחסים הבין-אישיים.
הנושא מתאים לכל התחומים הבין-אישיים, בהם פועלים שני אנשים ומעלה יחדיו, למען מטרה משותפת כמו: ניהול, זוגיות, הוראה, משפחה, חברות וכו'.
מי שיצליח להפנים את הכלים המוסברים בהרצאה יוכל לחיות חיים יותר שלווים ונינוחים עם סביבתו הקרובה, כמעט ללא קונפליקטים בין-אישיים.
מהם הכלים מעולם הנחיית הקבוצות שבהם אמור להשתמש המורה המודרני, החל מהרגע שחדל ללמד באופן פרונטלי?
כיצד עושים את הקפיצה בשיטות ההוראה, מהוראה מסורתית להוראה מודרנית – משמעותית?
כיצד מורים רוכשים את המיומנות של צמצום מערובתם בתהליך ההוראה כדי להגדיל את חלקם של התלמידים בתהליך?
איך המורה יכול להיות בוגר משמעותי בעזרת שיחה אישית אפקטיבית בינו לבין תלמידיו?
כיצד המורה יכול להעניק משוב בונה לתלמידיו, כדי להפיק תועלת משגיאותיהם ולהפוך את החיסרון ליתרון?
מהן שיטות ההוראה המודרנית, שיסייעו לתלמיד להיות לומד עצמאי ויכינו אותו לאתגרי המאה עשרים ואחת?
הספר יימכר בהנחה לקהל המאזינים.