מירי גד מסיקה

מירי גד מסיקה - מרכז המרצים לישראל
עברית
קורות חיים

מירי גד מסיקה , דור שלישי, בת קיבוץ וחברת קיבוץ בארי. שולה פנינים ורואה את הפשטות שבתוך המורכבות של החיים.
מירי שרדה עם משפחתה את התופת של השבעה באוקטובר לאחר שמחבלים ניסו ללא הצלחה לפתוח את דלת הממד והציתו את ביתה שנשרף כליל. מירי ומשפחתה ניצלו כשקפצו מחלון הממד שבקומה השנייה, כולם נחבלו ובנה שבר את כף רגלו אך הצליחו להימלט לשכנה ממול.
אמא של איתם 16, יהל 15 ואורי 9. נשואה לאלי. בהתפתחות אישית מתמדת, אוהבת לעשות ספורט ולשמור על אורח חיים בריא. למירי 20 שנות מומחיות באסטרטגיה שיווקית ופיתוח עסקי מארגונים גדולים וכיועצת ומרצה לעסקים. היא בוגרת שני תארים בתחום התקשורת והניהול, מאסטר NLP ומיינפולנס, ומאמנת מנטלית.
מיד לאחר השבת השחורה, לקחה על עצמה מירי אחריות על התקשורת והתדמית של קיבוץ בארי. מירי הקימה ומנהלת את מערך הדוברות, יחסי הציבור, הרשתות החברתיות, ההסברה, התשתית השיווקית למערך גיוס המשאבים, חומרי ההסברה ועוד.
מטרות הפעילות של מירי, של הצוות ושל קיבוץ בארי:
1. העלאת המודעות ויצירת לחץ ציבורי להשבת החטופים הביתה
2. הנצחת זכרם של הנרצחים והטבח שאף אחד לא ישכח לעולם
3. החזרת הביטחון לקיבוץ ולעוטף
4. תקווה, שיקום, תקומה ושגשוג הקיבוץ
במסגרת תפקידה אחראית מירי על בנייה וניהול של צוות במציאות מאתגרת ולאחר החוויה הכי קשה וטראומטית בחייה ובחיי הקהילה שלה, בעוטף ובמדינת ישראל בכלל.
עם תחלופה גבוהה של עובדים בעקבות המצב, הטראומה, הדינאמיות והאינטנסיביות (פעילות 24/7) מצליחה מירי לייצר שיתופי פעולה עם גורמי השפעה בארץ ובחו"ל, להביא את המסרים החשובים של בארי באופן שוטף ומתמיד לכותרות מהדורות החדשות וכלי התקשורת המובילים בארץ ובחו"ל ולייצר ויראליות והשפעה דרך הרשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות.
מירי וצוותה בנו מערך סיורים ונהלי עבודה מול התקשורת, הופעות בתקשורת, תאום מרואיינים, סינון ותאום סיורים ועוד.
תוצאות הפעילות: בכל חודש מאות כתבות עומק ומגזין, ראיונות באולפנים ובשטח, ואלפי אזכורים בתקשורת בארץ ובחו"ל, שיתופים ותגובות ברשתות החברתיות ותרומות של סכומי כסף משמעותיים לשיקום הקיבוץ.

הרצאות מבוקשות

ההרצאה ״יש לי אותי- לקום מהשבעה באוקטובר״ נוצרה בעקבות התופת שעברתי בשבת הארורה. בהרצאה אני נוגעת בסיפור ההשרדות שלי ושל משפחתי מאותו יום שחור, שלוב בסיפור הבלתי נתפס של בארי. ואיך אפשר לקחת מזה משהו יישומי ומעשי גם לחיים שלנו כדי להעניק להם יותר משמעות, לחזק את החוסן, לצמוח ולשגשג.

משך ההרצאה כשעה עד שעה וחצי
כל ההכנסות לשיקום קיבוץ בארי

מרצים שאולי יעניינו אותך

תמיד נשמח לענות לשאלות
order lecture by –
מירי גד מסיקה