מה עולה כשמחפשים את השם שלך בגוגל? אם התוצאות אינן מציגות את המידע אותו היית רוצה לחשוף בפני העולם, מסתבר שיש אפשרות להשפיע על גוגל ולהביא לשינוי. ניהול מוניטין, כך קוראים לזה המקצוענים. בהרצאת GOOGLE YOU מסביר אורן שץ כיצד ניתן להעלות תכנים מגוונים הנוגעים אלינו ולדאוג שהם יהיו אלו שיופיעו בראש תוצאות החיפוש כאשר מחפשים את השם שלנו.
זהירות, עולם השיווק באינטרנט הוא מרחב שבו נהוג ללכת לאיבוד. בעלי עסקים רבים מתקשים להבין את דרכי הפעולה הנכונות: מי צריך קידום אתרים, ומי זקוק לפעילות ברשתות חברתיות? כיצד מבצעים קידום אתרים נכון ומהו קידום אתרים מזיק? איך ניתן לזהות איש מקצוע אמין וטוב בתחומים אלו? אורן שץ שופך אור על סוגיות רבות המטרידות בעלי עסקים וחברות, ונותן כלים ישומיים להתמצאות בעולם השיווק במרחב האינטרנטי.
מה אתם יודעים על הגולשים באתר שלכם? מהם מקורות ההגעה שלהם והאם הפרסום שלכם באמת אפקטיבי? על מה הגולשים מתעכבים באתר? כמה מן הגולשים אכן מבצעים יצירת קשר או קנייה? מה המשותף לאלו שכן? ולאלו שלא? מעטות החברות אשר ממצות את הפוטנציאל השיווקי הגלום באתרן. בהרצאת 'מספרים ואתרים' לוקח אורן שץ את הקהל אל נקודת המפגש בין גולש, אתר, גוגל והשגת מטרות העסק. ההרצאה חושפת תמונה רחבה על הפוטנציאל הקיים בכל אתר ומהווה שיעור חובה עבור כל משווק ברשת.