עיתונאית קרוב לעשרים שנה, את דרכה החלה ככתבת ראשית במגזינים מבית ידיעות אחרונות ומשם עברה למדור משלה בישראל היום. בימים אלה היא כותבת טור על הומור ב-ynet . בנוסף היא שחקנית ששיחקה בסרטים בינלאומיים מועמדי אוסקר כגון עג'מי, קומיקאית מחוננת שגם הייתה חברת פאנל בתכנית "צחוק מהעבודה" ויזמית שפיתחה תכניות טלוויזיה שנמכרו לכל העולם. בעשור האחרון היא פיתחה יכולות נוספות בתחום ההרצאות והמנטורינג והחלה להרצות בארגונים ולקהל רחב על חשיבות ההומור כערוץ תקשורת אפקטיבי. אודליה מרצה בארץ ובחו"ל, בעברית ובאנגלית, על הומור ככלי לניהול משא ומתן יעיל, להעלאת התפוקה בארגון, להנעה והנאה בסביבת העבודה ובחיי היום יום, כמו גם להגברת מכירות ושיפור שירות לקוחות. כמי שצברה ניסיון של למעלה מ-20 שנה על במה כפרפורמרית, מרצה ומנחה, אודליה היא מומחית בתחומה לעמידה מול קהל ולסטורי-טילינג, בדגש על הומור ככלי שמייצר הקשבה וכריזמה. במקביל היא מייעצת לפוליטיקאים, עורכי דין ומנכ"לים בכירים במשק ומכינה אותם לנאומים בוועידות, כמו גם לגיוס כסף ממשקיעים. בימים אלה יוצא לאור ספרה הראשון "עד החתונה זה יעזור", המדריך לשימוש בהומור בעולם הדייטים ובזוגיות.
הייחודיות של ההרצאות של אודליה הוא השילוב הנדיר בין הומור, השראה ופרקטיקה! בכל אחת מן ההרצאות שלה הקהל גם צוחק, מדובר במופע סטנד אפ לכל דבר ועניין ועם זאת כמאמנת, אודליה גם מספקת נקודות למחשבה, זווית ראיה חדשה ומרעננת על נושא ההומור כערוץ תקשורת וכלים יישומיים. כל אלה מאפשרים לקהל לא רק להנות בזמן ההרצאה, אלא גם לצאת ממנה ולהתחיל לתרגל כבר מאותו הרגע את ההומור כנוכח בחייהם. מהבחינה הזאת אין להרצאות שלה אח ורע מהסיבה שהיא משלבת בין עולמות הסטנד-אפ ועולמות האימון ומאפשרת לקהל להשתתף ולשתף במהלך כל ההרצאה. מדובר בהרצאה אינטראקטיבית שמנגישה כלי חשוב בצורה קולחת ומובנת ומביאה לשיפור מיידי בהתנהגות.
איך להפחית לחצים, מתחים, כעסים ואי הבנות בתקופת הקורונה ואיך לשמור על אופטימיות גם בימי הבידוד, בעזרת תקשורת מקרבת – הומור!
כי הומור זה משאב אנוש, בשעה של השראה וצחוק הקהל לומד להכיר את חוש ההומור בצורה שהוא לא ידע קודם. אז מה זה בכלל? מהם התנאים ההכרחיים להיווצרותו? מה ההבדל בין ציניות להומור? ואיך משתמשים בו נכון בסביבת העבודה, בזוגיות, עם ילדים ואפילו מול שוטר התנועה
הידעתם? 74% מהמשתתפים במחקרים העידו שהם רוכשים מוצר מסוים בזכות המוכר ולא המוצר. כולנו אנשי מכירות ואנחנו מוכרים את עצמנו בכל רגע ורגע ביום, גם מול הלקוח וגם מול הבוס או בני הזוג. אז איך הומור שובר קרח עם זרים, עוזר לפרק התנגדויות, מייצר אמון ובונה מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות? בהרצאה נדבר על נתינת חווית שירות טובה באמצעות הומור כדי לטפל באי שביעות רצון של לקוחות ולעזור לעובדים לשמור על אופטימיות וקור רוח. נלמד איך להפוך מתעניין ללקוח ואיך לשמור אותו איתנו.
קבלו חידה: מה המשותף לרונלד רייגן, מרגרט ת'אצר ואריאל שרון? כולם השתמשו בהומור בנאומים שלהם כדי לייצר מנהיגות אמיתית אז איך הומור עוזר לגרום לקהל להקשיב לנו?איך כותבים ומספרים בדיחה, מכניסים הומור באמצעות שקפים ובונים מצגת שתרתק את הקהל? תוצאות: למידת טכניקות כתיבת בדיחות, איך פותחים הרצאה בצורה מעניינת בעזרת הומור ואיך משלבים אותו נכון במצגת
יש לכם עובדים צעירים ורווקים בארגון?זאת בדיוק ההרצאה שתגרום להם להגיד לכם תודה! איך הומור עוזר להתגבר על פערי התקשורת בין שני המינים בתחילת קשר רומנטי, איך מתחילים עם הצד השני, מציגים בטחון עצמי ומייצרים משיכה מינית. תוצאות: גם מצחיק וגם תצא מזה אהבה.
מרצה בנושאים: הנחיית אירועים
מרצה בנושאים: השראה, חזרה ללימודים ולבתי ספר, כלכלה, עסקים ומנהיגות
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, משפט ובית המשפט
מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, בתי ספר, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, חגים ומועדים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, היסטוריה, השראה
מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: הנחיית אירועים
מרצה בנושאים: כלכלה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: השראה, זוגיות, יום האישה 2024
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הנחיית אירועים
מרצה בנושאים: הנחיית אירועים, הרצאות לנשים, השראה