במהלך הקריירה הגיש ד"ר מורג 25 פטנטים עבור נייקי (כולל נעל הדגל של רונאלדו) ושימש בתפקידי מפתח במחלקת הכדורגל ובמחלקת הנשים שצמחו במאות אחוזים בעת שירותו. מאז חזרתו לישראל הקים ארז את חברת acceler8 performance המתמחה באימון קוגניטיבי של ספורטאי עלית ואנשי בטחון. כמו כן הוא שותף בחברת innov8 המתמחה בטיפוח תהליכי חדשנות בארגונים.
לד"ר מורג ניסיון רב בהרצאות במגזר ההייטק והביוטק (Intel, Applied Materials, Cisco, Teva, Abbvie, HP), הפיננסי (בנק לאומי, דיסקונט ועוד) ומוצרי הצריכה. בהרצאותיו מעוררות ההשראה ברחבי העולם בפני יזמים, אנשי עסקים וסטודנטים הוא מתאר כיצד ניתן ליישם עקרונות חדשנות לשיפור יכולות של עובדים, מנהלים, מחלקות וארגונים עסקיים. הוא משלב דוגמאות ספציפיות לתכניות שהוביל תוך יישום עקרונות אלה. חלק נכבד בהרצאותיו מוקדש להשפעתן של נשים על תהליך החדשנות וטיפוח תרבות לחדשנות בנייקי. החל בזיהוי תובנות חדשות, החדרת ובניית תחום הקיימות בארגון והשפעתן בעיצוב השוק הצרכני.
בהרצאה זו מתוארים עקרונות המיקוד בעתות משבר לצליחה מוצלחת של משברים. ההרצאה משולבת בדוגמאות מרתקות מתהליכים לצליחת משברים להם הייתי שותף בלמעלה משני עשורים בתעשיית הספורט.
במשך שנים התבסס האימון הספורטיבי על ההיבטים הפיזיים, הטכניים, הטקטיים, והמנטאליים. לאחרונה, ככל שענפי הספורט הפכו מהירים יותר, כך גם הצורך בתהליכי קבלת החלטות מהירים ,מדויקים ובטכנולוגיה לשיפורם. לכן יש התעניינות גוברת בקרב מאמנים וספורטאים באימון קוגניטיבי. גם בעולם העסקי קצב קבלת האינפורמציה והצורך בקבלת החלטות מהירות עלה. בהרצאה זו נכיר כיצד ספורטאי הצמרת מיישמים את האימון הקוגניטיבי וכיצד נוכל להשתמש בעקרונות אלו לשיפור מהירות ואיכות ההחלטות בארגונינו.
החדשנות כדרך ליצור יתרון תחרותי וכמפתח למצוינות קיימים קווי דמיון רבים בין ספורטאי ,מאמני צמרת ומנהלים בעולם העסקים. הרצון לבנות קבוצת חלומות, לנצח בסטייל, להשתפר תמיד, ולמצוא דרכים חדשניות להשיג יתרון תחרותי. בהרצאה זו מתוארים לקחים ועקרונות מעבודה בנייקי עם ספורטאי ,מאמני צמרת (רונלדיניו, ווין רוני, אליסון פליקס, ראסל ווסטברוק, רוז׳ר פדרר ועוד) וכן מנהלים בכירים. כמו כן מתוארת הדרך שבה יושמו עקרונות אלה לשיפור המצוינות והחדשנות בחברה וכיצד ניתן ליישם עקרונות אלה בעולמות תוכן אחרים. כמו שבשוק מוצרי הצריכה כיום פיתוח מוצר חדשני אינו תמיד מספיק לרגש את הצרכן. בהרצאה זו מתוארת הדרך בה נייקי פעלה לחיבור מנצח בין חדשנות בעולם המוצר ובעולם המיתוג הדיגיטאלי על מנת להגיע לתוצאות מרחיקות לכת. הרצאה זו הוצגה לראשונה באוניברסיטת הרווארד והביאה לפרסום קייס סטדי המתאר את תרומת החדשנות במחלקת הכדורגל בנייקי שצמחה מ-40 מיליון דולר מכירות ב-1994 לכ- שניים וחצי מיליארד ב-2014.
שם ההרצאה שאול מביטוי בעולם הספורט (play bigger than your size) המתאר אתלטים וקבוצות המסוגלים להגיע הרבה יותר רחוק משציפו מהם. האנלוגיה מתאימה לחברות ישראליות שהן חלק מחברה בינלאומית גדולה, העשויות להשפיע על חברת האם הרבה מעבר לגדלן ולמחזור המכירות שלהן.
בהרצאה זו מתוארים העקרונות לחדשנות ו׳לתפקוד מעל המידות׳ ויישומם על מנת לסייע לשומע לפתח יכולות אלה באירגונו.
בכל ארבע שנים מתייצבות 32 נבחרות ומאות שחקנים במטרה מקודשת אחת − לזכות בגביע העולם.
במקביל מתקיימת מערכה לא פחות תחרותית וייצרית בין מותגי הספורט המובילים, המציגים את שיא החדשנות הטכנולוגית והשיווקית שפותחו לקראת האירוע. זוהי תחרות לא פחות סוערת מהמשחקים עצמם, ויש לה השפעה על מכירות החברה לפעמים לשנים קדימה.
הרצאה זו נועדה לשתף את הקהל באסטרטגיה, בתהליך, בעבודה הרצופה עם השחקנים לקראת המונדיאל, ובהתרגשות בכל רגע נתון. מעל לכל, ההרצאה נועדה לשתף את הקהל בתובנות שניתן ללמוד מארוע כזה, וכיצד ניתן ליישם תובנות אלה בעולמות תוכן אחרים על מנת לשבור תקרות זכוכית.
מרצה בנושאים: השראה, כלכלה, עסקים ומנהיגות
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, השראה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה
מרצה בנושאים: בתי ספר, השראה, חדשנות ועתידנות
מרצה בנושאים: השראה, ספרות וסופרים
מרצה בנושאים: השראה
מרצה בנושאים: כלכלה, עסקים ומנהיגות
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, הגיל השלישי, השראה
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: השראה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, חרבות ברזל
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה