אוהד חמו

אוהד חמו - מרכז המרצים לישראל
עברית
קורות חיים

אוהד חמו כתב ופרשן לענייני ערבים, חדשות 12. מסקר את העולם הערבי ואז הזירה הפלסטינית בפרט כבר 2 עשורים, וליווה מקרוב מאוד את כלל האירועים הדרמטיים בשכונה המזרח תיכונית מהאינתפיאדה השניה ועד היום.
כחלק מתפקידו יצר אוהד חמו מארג של קשרים ברשות הפלסטינית ונפגש דרך קבע עם מנהיגי חמאס ופתח, עם מבוקשים מכלל הארגונים הפלסטינים, אסירים ואזרחים מן השורה.
הוא כיום בין הישראלים הבודדים שנכנסים דרך קבע לשטחים . עם השנים למד אוהד חמו להבין את הזירה הפלסטינית ללא מתווכים ונחשב בקי מאוד ברזי הפוליטיקה והחברה הפלסטינית.
אוהד חמו הוא זוכה פרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית, הפרס הגבוהה ביותר בעיתונות הישראלית ומחבר רב המכר "פני השטח".

הרצאות מבוקשות

אוהד חמו. על האיום האיראני אחרי מבצע "שומר החומות". על השינויים בשכונה המזרח תיכונית, על המשותף בין ישראל לבין מדינות המפרץ שמבקשות שלום ובדרך פותחות את שעריהן בפנינו, על האיום האיראני ובתווך רצועת עזה, אחרי ה 21 למאי 2021 – הפסקת האש.
הרצאה מרתקת הדנה, בין היתר, בקושי לסקר את העולם שמעבר למסך הברזל העזתי, ומלווה בחומרים מצולמים מקוריים ובלעדיים ובאנקדוטות יוצאות דופן, פרי סיקור עיתונאי ארוך שנים.

המלצות
מנהלת תרבות מתנ"ס מבואות חרמון
"אוהד חכם אינטיליגנטי נעים הליכות ,מרצה כלבבי! העביר לנו הרצאה מעניינת, מרתקת וקולחת אי אפשר היה לא להאזין לדברי החוכמה והידע הרחב שלו"

מרצים שאולי יעניינו אותך

תמיד נשמח לענות לשאלות
order lecture by –
אוהד חמו