גלית בן שמחון
מרצה בנושאים: כלכלה, עסקים ומנהיגות
תמי לנצוט ליבוביץ מומחית בעלת מוניטין עולמי לכללי התנהגות ונוהג בעלת תואר בינ"ל (Protocol & Etiquette) של הארגון העולמי ליועצי תדמית A.I.C.I מעבירה סדנאות בנושאים שונים, ביניהם אירוח ותרבות היין, זוגיות וסיביליטי לצעירים. בנוסף היא מאמנת באופן פרטי אנשי עסקים ותקשורת, פוליטיקאים ודיפלומטים, ובעבר גם את מתחרי "פרוייקט Y". כתבה בעבר טור אישי בגלובס ("במהלך העסקים") ופרסמה שלושה ספרים: "שאלה של נימוס", "המדריך השימושי לנימוסים בעבודה" ו"בגובה העיניים". תמי נושאת היום את דגל הסיביליטי. הסיביליטי היא גירסה מעודכנת של דרך ארץ, שנובעת מתוך כורח מוסרי – רוחני ונשענת על אינטואיציה ורגש. במילים אחרות, זוהי גישה שמניעה את האדם להיות במיטבו בכל סיטואציה ולראות את המציאות באור חיובי. תמי לנצוט ליבוביץ לקחה את השקפת העולם הזו, שאומצה בתרבות העסקית, החברתית, הפוליטית והתקשורתית ברחבי העולם, ופרטה אותה ל-7 עקרונות.
הכל על רושם ראשוני, פרזנטציה עצמית חיובית ואפקטיבית, הופעה חיצונית בסביבה עסקית, המסר מאחורי ההופעה.
היכרות עם שפת הגוף, מודעות לתנועות ומחוות, שפת הגוף ככלי לבניית תדמית מקצועית ואמינה, שפת הגוף כחלק מטכניקת המכירה, הקול כחלק מתדמית אישית וכאמצעי להשלמת שפת הגוף, שימוש בטכניקות קול ככלי להעברת מסרים, שילוב כל הכלים ליצירת נוכחות חזקה ואפקטיבית.
הנימוס כמקדם שירות, תודעת שירות מהי וכיצד מפתחים אותה, שירות טלפוני, שירות ישיר, פנים אל מול פנים, שירות מקצועי ככלי לחיזוק תדמית הארגון כלפי פנים וכלפי חוץ, השירות כמקדם מכירות, הנימוס כמקדם שירות
טכניקת מכירות מודרנית – שימוש בחמשת החושים ככלי ל"קריאת הלקוח", זיהוי התנגדויות אמתיות, הנימוס כאמצעי לריכוך ונטרול התנגדויות.
תרבות הטלפון ונוהגיו, פרוטוקול התקשורת הטלפונית, טלמרקטינג, שירות באמצעות הטלפון, הטלפון ככלי לקידום מכירות.
אבחון הלקוח וצרכיו על פי סימנים מוכרים, התאמת מוצרים, שירותים וסגנון תקשורת ללקוח, טכניקות ליצירת קירבה עם הלקוח, עבודה שוטפת מול לקוחות, פרזנטציה עסקית ללקוח.
יצירת סביבת עבודה יעילה ונעימה, תקשורת נכונה בין עמיתים לעבודה, יחסי עובד-מעביד, האצלת סמכויות אפקטיבית, יחסי נשים-גברים בסביבת העבודה.
ניהול משא ומתן, שיחת היכרות, שיחת מכירה, Small Talk.
תכתובת נכונה ויעילה עם לקוחות, ספקים וגופים שונים, פרוטוקול הקשר הכתוב, מענה על מכתבים, תכתובת פנים ארגונית, פרוטוקול האירוח היומיומי במשרד, פרוטוקול הישיבות (צוות, דירקטוריון…), ניהול ישיבות ופגישות, פרוטוקול הארוחה העסקית, פרוטוקול אירוח בטקסים ואירועים רשמיים, קביעת פגישות, תכנון לוח-זמנים.
הצגת אורח, אמנות הוויכוח ואמנות ההקשבה, נוהגי שולחן,
מרצה בנושאים: כלכלה, עסקים ומנהיגות
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות לנשים, השראה
מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה, השראה, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: השראה, חזרה ללימודים ולבתי ספר, מוטיבציה, מצוינות והעצמה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, ספרות וסופרים
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה
מרצה בנושאים: השראה
מרצה בנושאים: הרצאות לנשים, השראה, חודש הגאווה
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה, יום ירושלים
מרצה בנושאים: השראה, ספרות וסופרים
מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, בריאות, בתי ספר
מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, כלכלה, עסקים ומנהיגות