כיצד על ראש ארגון לפעול בשעת משבר שעשוי לאיים על החברה לטווח הרחוק? בהרצאתו משתף רומנו בדוגמאות אמיתיות למשברים אותם ניהל במהלך עבודתו בארגונים השונים ומדגים כיצד מנהיגות יכולה להפוך כל משבר להזדמנות.
הסביבה העסקית כיום מאתגרת מתמיד. שינויים צרכניים, חברתיים, כלכליים ופוליטיים משפיעים באופן דרמטי על ארגונים.
בהרצאתו מדגים רומנו כיצד יכול ארגון לנקוט באסטרטגיה עסקית שתאפשר לו גמישות מרבית ויכולת להגיב מהר וביעילות לסביבה ולשינויים בה על מנת להניב תוצאות טובות ולהוביל בתחום.
הרשתות החברתיות הפכו מזמן לזירה עסקית חשובה ומשמעותית המשפיעה על החלטות הצרכן ומוניטין החברות. בהרצאתו מציג רומנו גישה של שימוש נכון במדיה החברתית ע״י יצירת ערוץ תקשורת רציף וקשוב שמאפשר לחברה להיות קשובה ומעודכנת, ולענות על צרכי הלקוחות באופן יעיל וברגעי האמת.
יחסי העבודה בעולם העבודה החדש מאתגרים מתמיד. ארגונים כיום נדרשים להלימה מרבית בין ממשקי הפנים והחוץ וחשופים לביקורת בשניהם. חיים רומנו, שבעברו תפקידים ניהוליים בתחום משאבי האנוש, משתף בהרצאותיו בתפיסותיו ובאמונתו כי בניית תרבות ארגונית חזקה וממוקדת לקוח, וחיזוק חווית העובד, הן הבסיס להצלחה עסקית בכל ארגון.